Nasze problemy

Kontuzje i choroby zwyrodnieniowe

Różnorodność zabiegów na rynku medycyny estetycznej przyprawia o zawrót głowy. Wybierz terapię kierując się swoimi potrzebami.

Kontuzje i choroby zwyrodnieniowe

Choroby zwyrodnieniowe to szeroka grupa schorzeń, które mogą prowadzić do obniżenia jakości życia. Chory odczuwa ból i ma trudności z poruszaniem. Najczęstszymi dolegliwościami w tej grupie schorzeń są m.in. tzw. łokieć tenisisty, gonatroza, artroza, koksartroza, rizatroza. Dla naszego zdrowia wskazane jest stosowanie zasad profilaktyki chorób zwyrodnieniowych. Jeśli jednak już teraz odczuwamy skutki zmian chorobowych, zalecane jest pozostać pod opieką lekarską. Brak podjęcia odpowiednich środków, może prowadzić do dalszego uszkodzenia stawów i kości.

Kontuzje i urazy w sportach to najczęstsza przyczyna zaniechania lub zaprzestania kariery sportowej, zniechęcenia do wysiłku fizycznego czy obawy przed jego podejmowaniem. Zdarzają się one zarówno u osób doświadczonych jak i u amatorów, niemniej jednak zawsze niosą ze sobą poważne konsekwencje. Mimo to można ich uniknąć posiadając wiedzę na temat ich powstawania oraz mechanizmów im zapobiegającym.

Zabiegi polecane na choroby zwyrodnieniowe i kontuzje

Umów się na konsultacje

Zapisz się do jednego z wykonujących ten zabieg Lekarzy Specjalistów na konsultacje. Możesz to zrobić telefonicznie, mailowo lub wysyłając formularz w zakładce kontakt.

Rejestracja wizyty
Zadowolonych pacjentów